Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /biblio/Session_Class.php on line 185
 Turystyka Gniezno
Powrót

Od 5 czerwca Powiat Gniezno w 6 TVP regionalnych !


TVP Poznań, TVP Warszawa, TVP Łódź, TVP Kraków, TVP Wrocław oraz TVP Gdańsk – w tych stacjach przez okres najbliższych dwóch tygodni będzie emitowana reklama Powiatu Gniezno.


W każdej telewizji zaplanowano 28 emisji – 2 razy w ciągu dnia przez okres 14 dni, tj. od 5 do 18 czerwca br. włącznie. Wybrano na antenie pasma cieszące się najwyższymi wskaźnikami oglądalności, tj. w godz. 17.30 – 18.29 oraz w godz. 21.45 – 22.25. Powyższy termin został skorelowany z mistrzostwami Europy w piłce nożnej EURO 2012. Należy bowiem spodziewać się wzrostu zainteresowania informacjami regionalnymi wynikającymi z faktu organizacji EURO w czterech z sześciu miast objętych kampanią telewizyjną Powiatu Gniezno.

Spot reklamowy (30 s.), jak również 6 min. film promocyjny powiatu powstał dzięki pozyskaniu środków unijnych na realizację projektu pn. „Tu powstała Polska – promocja kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego, wizerunkowego produktu Wielkopolski” (dofinansowanie unijne na poziomie 85%). Zarówno film, jak i spot powstał w trzech wersjach językowych, tj. w języku polskim, angielskim i niemieckim. Narratorami w obcojęzycznych wersjach językowych są ‘native speakerzy’.

Scenariusz filmu oparto na dwóch głównych bohaterach. Do Gniezna przyjeżdżają Jola i Wojtek (imiona bohaterów nie są dla filmu przypadkowe – dt. to jednak jedynie wersji polskiej). Młodzi ludzie przekonują się, że nie tylko w Gnieźnie można spędzić czas w sposób ciekawy, ale również bardzo wiele atrakcji czeka na nich w najbliższej okolicy. Film pokazuje zarówno najważniejsze zabytki powiatu, ale również walory przyrodniczo – turystyczne, wielokroć przekonując oglądających, że w Powiecie Gniezno można spędzić czas dłużej.

Założeniem głównym filmu miała być dynamika, tak aby oglądało się go jednym tchem. Na uwagę zasługuje animacja zawarta we filmie (inspirację zaczerpnięto z serialu Programu 2 TVP pn. „Rodzinka.pl”).

Głównymi odbiorcami filmu mają być ludzie młodzi – młodzież, studenci, rodziny z małymi dziećmi. Niniejsi odbiorcy zostali uznani przez realizujących projekt jako najbardziej pożądani turyści i odwiedzający Powiat Gniezno w przyszłości.

 



 
Spot promocyjny



Film promocyjny